- Діти, сьогодні ми починаємо вивчати нову, цікаву тему "Частини". Перегляньте дуже-дуже уважно відео урок з даної теми. Отже, починаємо переглядати та навчатись.
Робота з підручником. Розв`яжіть задачу 1009 (письмово), вправа 1015 (письмово)
Фізична культура
Переглядаємо відео і виконуємо руханку
Українська мова
Тема:Неозначена форма дієслова.
-Діти, пригадайте яку частину мови ми вивчали на попередніх уроках. Запишіть завдання каліграфічної хвилинки.
Сьогодні ми продовжуємо вивчати дієслова і ознайомимося з неозначеною формою дієслова. Прошу вас уважно переглянути відео про неозначену форму дієслова
Запам`ятайте!
-Діти, прочитайте прислів`я та запишіть їх у зошиті. Знайдіть дієслова-синоніми та підкресліть їх.
- Виконайте завдання усно- замініть фразеологізми дієсловами-синонімами.
З наступного слайду утворіть та запишіть дієслова в неозначеній формі (що робити?), доберіть синоніми.
Зробимо підсумок!
Літературне читання
Тема: М. Сингаївський "На врожай"
- Діти, прочитайте скоромовку 2-3 рази
- А тепер прочитайте чистомовку.
Відгадайте загадку
Сьогодні ми продовжуємо знайомитись із творчістю М.Сигнаївського і прочитаємо його вірш " На врожай"
Послухайте вірш М. Сингаївського " На врожай"
Робота з підручником. с.168 Прочитайте виразно вірш "На врожай"
Дайте усно відповіді на запитання
Прочитайте вірш методом пікторгам зі слайдів
Молодці!!!
Р.s. Виконані завдання висилайте мені для перевірки. Спілкуємось у Viber-групі.
Немає коментарів:
Дописати коментар