четвер, 23 квітня 2020 р.

П`ятниця, 24 квітня


                   

Українська мова

Тема: Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.Редагування тексту.

-Діти, прочитайте загадку і пригадайте, яку частину мови ми вивчаємо.


Каліграфічна хвилинка. Запишіть у зошиті лише дієслова з наступного слайду. 

Поміркуйте! З поданих слів утворіть дієслова. Наприклад: вечеря-вечеряти. Вправу виконайте усно.

Виконайте завдання у робочому зошиті.

- Сьогодні ми ознайомимося з дієсловами, що означають завершену і незавершену дію.

Діти, перегляньте уважно відео-пояснення !!!

                      Вивчіть правила!!!


Прочитайте вірш. Знайдіть дієслова. Назвіть, яку дію виконують дієслова(усно)

Запишіть у зошит відредагований текст

Робота з підручником. Вправа 428


                                  
                      
 

-Діти, зробимо підсумок нашого уроку і пригадаємо, які дієслова означають завершену і незавершену дію.                                    



Фізична культура

Діти, переглядаємо відео  і виконуємо руханку



Математика

Тема: Контрольна робота "Множення і ділення в межах 1000"

-Діти, відкриваєте зошити і записуєте сьогоднішнє число. Внизу під числом записуєте - Перевірна робота

Приступайте до виконання завдань. Бажаю успіхів!

Зверніть увагу! Завдання можна виконувати у будь-якій послідовності.

1. Розв`яжи задачу.

Першого дня автомобіль проїхав 240 км, другого- на 320 км більше, ніж першого, а третього дня- у 4 рази менше, ніж першого і другого разом. Скільки кілометрів автомобіль проїхав третього дня?







Літературне читання

Тема:Ознайомлення з життям і творчістю Миколи Сингаївського. М.Сингаївський "Вийшов травень з лісу"

Діти, прочитайте вірш-загадку.

       - Розгляньте фото зроблене у травні місяці. 


         З чим асоціюється для вас місяць травень?

                   Хвилинка-цікавинка

- Сьогодні ми познайомимося з творчістю Миколи Сингаївського і прочитаємо його вірш "Вийшов травень з лісу"

- Послухайте вірш "Вийшов травень з лісу"


Робота з підручником с.167. Прочитайте виразно вірш 2-3 рази

- Діти, пограємо в гру "Знайди рими". Перевірте, чи правильно підібрані рими на слайді за текстом вірша

- Діти,  пограємо в гру "Дочитай речення". Знайдіть речення у тексті вірша і дочитайте його.

                         Хвилинка-цікавинка.  Ознайомтеся з народними прикметами.





Вивчіть вірш М.Сингаївського "Вийшов травень з лісу" напам`ять (зробіть відео)

              Я у світі

Тема:Звичаї та традиції різних народів

-Діти, ви напевно чули не раз, як дорослі кажуть на когось: "Це культурна людина". Але що вони мають на увазі? Яка вона культурна людина? Давайте з`ясуємо. Розгляньте слайд внизу.

Сьогодні ми дізнаємось про культуру, звичаї та традиції різних народів. Давайте проведемо мовне дослідження і з`ясуємо: що таке культура народу, що означає слово звичай та слово традиції.




Перегляньте відео "Звичаї та традиції різних народів"

Діти, переглянувши відео ми бачимо, що традиції і звичаї в усіх народів різні. Мабуть, в цьому і полягає особливість кожного народу.


Перегляньте відео "Традиційні костюми народів світу"


Цікаво знати! Перегляньте відео " На що схожі різні країни світу"

-Діти, я впевнена, що сьогодні ви дізнались багато цікавого про різні народи світу. Я пропоную вам завдання-виконати практичну роботу на тему: "Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?" 




Р.s. Виконані завдання висилайте мені у приват для перевірки. Спілкуємось у Viber-групі.

   Хороших вихідних у колі сім`ї!

Немає коментарів:

Дописати коментар

29 травня, п'ятниця

Літературне читання Тема:Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. - Діти, ось і настало довгоочікува...