Математика
Тема:Ділення з остачею(розгляд загального прийому обчислення).Співвідношення між остачею і дільником.
-Діти, на минулому уроці ми вчили ділення з остачею.Давайте пригадаємо. Перегляньте відео.
Повторимо, щоб виконати ділення з остачею потрібно:
Виконайте ділення з остачею в зошиті.
Українська мова
Тема: Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Розбір дієслова як частини мови.
-Дайте усно відповіді на запитання.
Виконайте письмово завдання каліграфічної хвилинки у зошиті.
Завдання творчої вправи виконайте письмово у зошиті. До малюнків підберіть по два дієслова у вказаному часі і запишіть.
-Сьогодні ми будемо вивчати розбір дієслова як частини мови. Перегляньте уважно відео-пояснення.
Запам'ятайте!
Розгляньте зразок аналізу дієслова.
Виконайте завдання у зошиті.
Виконайте письмово завдання у зошиті.
Фізична культура
Переглядаємо відео і виконуємо руханку.
Літературне читання
Тема:Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Прийди, весно, з радістю!"
-Діти, ми вже закінчили вивчати розділ "Прийди, весно, з радістю!" і сьогодні підведемо підсумок, згадаємо вивчене. Послухайте пісню "Ой, іде красуня-Весна".
Робота з підручником с.171(дайте усно відповіді на питання)
Виконайте тести письмово в зошиті.
1. З якого твору слова : " Ой, весно, весно, днем красна, що ти нам ,весно, принесла?"
а)Дивосвіт, дивосвіт...
б) На врожай
в) Благослови, мати, весну зустрічати!
2. В яких творах зазначається приліт пташок?
а) Уже весняне сонце припікає
б) Квітень
в) Гуси-лебеді летять
г) Благослови, мати, весну закликати
3. Який весняний місяць вийшов з лісу?
а) Березень
б) Квітень
в) Травень
4. В якому творі є опис зовнішнього вигляду перелітного птаха?
а) Як співає соловейко?
б) Розмова з одудом
в) Березень
5. Зазначте назви віршів у розділі.
а) Дивосвіт, дивосвіт...
б) На врожай
в) Вийшов травень з лісу
г) Квітень
д) Благослови, мати, весну зустрічати
6) Як в народі ще називають місяць квітень?
а) водолій
б) капельник
в) лелечник
Виконані завдання надсилайте у Viber для перевірки.
Трудове навчання
Тема:Оздоблення виробів відомими техніками та матеріалами.
-Діти, для початку я пропоную послухати пісню.
Мої любі учні, ви вже,мабуть, здогадались, що сьогодні ми будемо створювати подарунок для найріднішої, найдорожчої людини на світі-для матусі. Перегляньте відео "П'ять чудових ідей, як зробити вітальну листівку легко і просто".Оберіть один із запропонованих варіантів, який вам найбільше сподобався і старанно приготуйте подарунок.
Повторимо правила роботи з клеєм та ножицями.


Бажаю успіхів у роботі!
Виставка учнівських робіт
На минулому уроці ми виготовляли підставку для ручок та олівців.Діти, ви всі молодці, у вас вийшли чудові роботи!!! Я вами пишаюсь!!!



Немає коментарів:
Дописати коментар