Доброго ранку, діти!
Математика
Тема:Повторення множення на одноцифрове число.
1. Запиши вирази і знайди їхні значення.
1) Добуток, чисел 23 і 5 зменшити на 100.
2) Різницю чисел 456 і 300 збільшити у 2 рази.
3) Суму числа 500 і добутку чисел 121 і 4.
2. Запиши скільки годин у добі? Скільки секунд у хвилині? Скільки хвилин у годині?
3.Запиши скільки хвилин становить половина години?
години?
години?
4. Котру годину показують електронні годинники? Яка це частина доби? Запиши, це – ніч, вечір, полудень, день чи ранок.
![Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення](/pictures/image021_87.jpg)
12 год 00 хв – це… , 0 год 30 хв – це… , 6 год 30 хв – це… ,
19 год 05 хв – це… , 14 год 27 хв – це…
5.Розглянь записи. За записами поясни обчислення добутків.
![Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення](/pictures/image016_86.jpg)
Ці добутки можна записати в стовпчик.
![Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення](/pictures/image017_87.jpg)
Зверну увагу, як записується другий множник при письмовому множенні на розрядне число.
6. Виконай множення письмово.47 ∙ 20 33 ∙ 30 39 ∙ 20 24 ∙ 40
7. Розв'яжіть задачу 1114 (письмово)
Фізична культура
Тема: Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета.
Переглядаємо відео та виконуємо вправи.
Українська мова
Тема: Повторення вивченого про текст. Виконання навчальних і контрольних завдань.
-Діти, сьогодні ми повторимо все що вивчили і знаємо про текст. Уважно перегляньте відео.
-А тепер потренуємося у редагуванні тексту та пригадаємо, що таке абзац.Переглядаємо відео.
Для закріплення вивченого пройдіть тести за посиланням (проходити можна лише один раз).
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=450178
Літературне читання
Тема:Контрольна робота. Навичка читання вголос.
-Діти, прочитайте текст «Як діти яблуньку врятували» Катерини Малицької.
Відправте голосове повідомлення у Viber читання уривку оповідання протягом 1 хвилини.
Як діти яблуньку врятували
Усім весело та радісно навесні, тільки молода яблунька,що у шкільному саду росте, понура та сумна стоїть. Що їй , бідній, робити? Ось що з нею трапилось.Стояла вона торік весела, в зеленому листі, а між листям ховалися червоні яблука. Смачні були, і сама вона струнка, пишна. Діти її дуже любили.Літав довкола неї метелик…Такий гарний, і подумати не можна було,щоби від такого гарного метелика шкода сталася.Подобалася й метеликові красуня – яблунька, і, мабуть, вирішив він , що в її густому листі затишно й спокійно буде покласти свої яєчка. Він поклав.А з яєчок вийшла гусінь. Тут якраз настали вже морози. Наплела собі гусінь гніздечок на зиму. Багато вийшло гусениць на яблуньці, і багато наплели собі гнізд.А ж ось і весна. Випустила наша яблунька бруньки,а тут повилазила погана гусінь з гнізд і почала в’їдатися в бруньки та вигризати в них ямки. А тут ще лазить жук-довгоносик і з’їдає молоде листячко. Сумує яблунька.
- Дивіться! А що воно таке? – кричить Галя. – Наче гніздечка маленькі. І багато їх!Підійшла вчителька, подивилась уважно.- Е, діти, негаразд з нашою яблунькою. То гусінь наплела собі гніздечка, а сама лазить і об’їдає бруньки. Треба швидше наш садок очистити, а то пропаде садовина.
Узялися діти до роботи. Хто шпаківні робить, щоб принадити птахів, а хто й руками оббиває гусениць. Разом урятували улюбленицю.
Дати письмово відповіді на запитання до тексту. Надіслати виконану роботу у Viber.
Тестові завдання
1. Де росла молода яблунька?
а) На галявині; б) у ліску; в) у шкільному садку.
2. Якою була яблунька торік?
а) Стрункою, пишною, веселою; б) зігнутою, сумною;
в) маленькою і непомітною.
3. Від кого сталася велика шкода яблуньці?
а) джмелика; б) комарика; в) метелика.
4. Що зробив метелик у густому листі яблуньки?
а) Примостився спати; б) відклав яєчка;
в) заховався від синички.
5. Скільки гнізд наплела собі гусінь?_________________________________________________________________
6. Хто ще з'їдав молоде листячко яблуньки?_________________________________________________________________
7. Хто з дітей помітив, що з яблунькою щось негаразд? _______________________________________________________________
8. Що вирішили зробити діти і вчителька?_______________________________________
Трудове навчання
Тема:Виготовлення і оздоблення виробів об'ємної форми. Практична робота:"Виготовлення автомобілів із сірникових коробок".
-Діти, ми продовжуємо виготовляти об'ємні вироби і сьогодні ви виконаєте практичну роботу "Виготовлення автомобілів із сірникових коробок". Розгляньте малюнок моделей таких автомобілів.
Перегляньте уважно відео.
Для конструювання автомобілів необхідно всього 3 сірникових коробки.
.Послідовність складання макета легкового автомобіля.
![](https://studfile.net/html/2706/1260/html_cqH3b0iSHS.iohT/img-oEbNwD.png)
Щоб зобразити верхню частину кузова похилою, треба ще вирізати з картону заготовку прямокутної форми, довжина якої рівна ширині сірникової коробочки, а ширина трішечки довша за її товщину (в). Також із картону вирізають четверо коліс, а на діркопробивачі
наштамповують з паперу темного кольору 6 кружечків (в) для наклеювання та зображення фар автомобіля.
Із такої кількості сірникових коробок можна сконструювати й моделі вантажних автомобілів різних конструкцій.
З'єднавши в торець дві коробки (мал. 126, а), утворюють раму шассі, на якій рухомо кріплять осі (а, б). їх можна виготовити із виписаного стержня від кулькової ручки. Якщо розрізати зовнішню частину коробочки навпіл і приєднати так,
![](https://studfile.net/html/2706/1260/html_cqH3b0iSHS.iohT/img-gi3b6_.png)
![](https://studfile.net/html/2706/1260/html_cqH3b0iSHS.iohT/img-o2jXBq.png)
як показано на малюнках 126, в, г, то можна зобразити двигун і кабіну автомобіля. Для кузова підійде внутрішня частина коробочки (г). Колеса (а) вирізають з картону і, проколовши шилом, насаджують на осі (г). Для надійності в місцях з'єднання доцільно змазати клеєм ПВА.
Повторимо правила користування ножицями та клеєм.
![](https://fs01.vseosvita.ua/0100435m-35cc/023.jpg)
![](https://naurok.com.ua/uploads/files/46817/16456/16740_images/22.jpg)
-А тепер, діти, приступайте до виконання практичної роботи. Бажаю успіхів!
Виставка учнівських робіт
-Діти, погляньте, які чудові вийшли у вас будиночки, виготовлені на попередньому уроці!Ви всі молодці!!! Я вами пишаюсь!!!
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgD-VGMo1W3XCmilsUlPcSd5ki9Z2HPN2NW5OFKbARDpsi96ku5fr_cs2A9XWwGduCtf2PzK_HvMWuntE7NdF6NG5ftrVVJI06M_exSnAxFfKdwkyadm-OiwG8z9klL1f3PI8BGui5H5kVn/s320/%25D0%25B7%25D0%25BE%25D0%25B1%25D1%2580%25D0%25B0%25D0%25B6%25D0%25B5%25D0%25BD%25D0%25BD%25D1%258F_viber_2020-05-13_19-54-50.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар