вівторок, 12 травня 2020 р.

П'ятниця, 15 травня

Доброго ранку, діти!


Математика

Тема:Повторення таблиць множення і ділення.Письмове множення на одноцифрове число виду 213*3





1.Математична розминка.Обчисліть вирази(усно).

 ( 5 • 7 + 1 • 7         1 • 8 + 2 • 7           20 • 4           

   2 • 9 + 0 • 9         0 • 5 + 1 • 3           300 • 3                       

 2 дес. • 3            4 сот. • 2               5 сот. • 4

2. Розгляньте запис множення:

 213 • 3 = (200 + 10 + 3) • 3 = 200 • 3 + 10 • 3 + 3 • 3 = 600 + 30 +9 = 639

3. Розгляньте запис письмового множення на одноцифрове число.

Перегляньте відео-пояснення.


Розгляньте ще один випадок письмового множення на одноцифрове число.


Робота з підручником.Виконайте множення письмово№1100

Розв'яжіть задачі 1101 та 1102 письмово.

Літературне читання

Тема: Умій сказати, умій і змовчати. М.Носов "Як Незнайко складав вірші"(продовження).

                                                                    

Сьогодні ми продовжуємо працювати із казкою Миколи Носова "Як Незнайко складав вірші". Виконайте вправу "Шифрувальник"

Робота з підручником.  Прочитайте ще раз казку с.175-179. Дайте усно відповіді на запитання.


Прочитайте вірш І.Світличного "Слухала Лисичка Солов'я" с.180

 

Виконайте тести за посиланням: 

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=130191 

(можна проходити лише один раз)


Фізична культура

Тема:Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики без предмета.

-Діти, переглядаємо відео і виконуємо вправи.


Українська мова

Тема:Повторення вивченого про звуки і букви. Звуко-буквений аналіз слів.

Запишіть завдання каліграфічної хвилинки.

Сьогодні ми повторимо вивчене про звуки і букви. Перегляньте відео "Звуки і букви. Алфавіт."

 -Діти, а тепер давайте пригадаємо, як виконувати звуко-буквений аналіз слів. Перегляньте відео.

Розгляньте звукові транскрипції та виконайте у зошиті звуко-буквений аналіз вказаних слів.



Розгляньте звукові транскрипції та виконайте у зошиті звуко-буквений аналіз вказаних слів.

Розгляньте звукові транскрипції та виконайте у зошиті звуко-буквений аналіз вказаних слів.

Виконати завдання із наступних двох слайдів письмово в зошиті.

Перегляньте казку про звуки.




Я у світі

Тема:Земля- спільний дім для людей.

Планета Земля –  спільний дім усіх народів, які її заселяють. Нам не байдуже, як до природи відносяться в інших країнах. Із тих далеких часів, як Господь створив людину , Земля була її матір’ю і годувальницею. А людина була частиною природи і частиною Землі.

Послухайте пісню "Земля- наш спільний дім"

Минуло багато років з того часу, коли людина жила в гармонії із природою. Настав час, коли вона почала змінювати навколишнє середовище і цим приносити шкоду собі. Люди почали багато хворіти, через забруднене повітря, воду, грунт. Перегляньте казку "Бережімо Землю"

Любіть природу рідну, діти, завжди милуйтесь нею: ранковими світанками, вечірньою зорею. Любіть природу вірно, любіть її красу, і сонце, що так світить, і блискітку-росу. Довкілля це прекрасне, бо нам у ньому жить. Любіть природу, діти, цінуйте кожну, кожну мить! Коли відпочиваєте на природі пам'ятайте, що ви в гостях у неї, не засмічуйте її!Перегляньте мультфільм "Пригоди лісових друзів".

Діти, намалюйте малюнок на тему "Бережімо Землю!"


Р.s. Виконані завдання з усіх предметів надсилайте мені у Viber  для перевірки. Спілкуємось у Viber-групі.

Хороших вихідних у колі сім'ї!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

29 травня, п'ятниця

Літературне читання Тема:Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. - Діти, ось і настало довгоочікува...