вівторок, 21 квітня 2020 р.

Середа, 22 квітня



                    Математика

Тема: Розв`язування рівнянь. Розв`язування задач.


Діти, пограємо у гру "Мовчанка". Вам потрібно доповнити числа до 14.




-А тепер беремо ручку в руки і пишемо математичний диктант


Пригадаємо правила розв`язування рівнянь

Розв`яжіть рівняння. Вправа 993 (письмово)

- Діти, а тепер пограємо в гру "Хто перший". Швидко обчисліть вирази, сфотографуйте і надішліть мені.

Робота з підручником. Задача 995 (письмово)


Літературне читання

Тема:Квітень усьому лад дає. В.Ткаченко "Квітень". Прислів`я.

-Діти, виконуємо завдання за слайдами презентації

                      Прочитайте закличку, вивчіть її




Діти, поміркуйте! Розставте рядочки так, щоб вийшла загадка. Відгадайте її.

- А тепер перевірте себе, чи правильно ви розставили рядочки загадки.


Про цей весняний місяць ми сьогодні прочитаємо у вірші Валентини Ткаченко "Квітень"

Робота з підручником с.165. Прочитайте вірш 3 рази


Діти, пограємо в гру "Диктор телебачення"

Відчуйте себе в ролі ведучого. Читаючи вірш, періодично відривайте погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів.


Прочитайте прислів`я, поясніть їх повчальний зміст.





Фізична культура

Переглядаємо відео урок та виконуємо руханку


Українська мова

Тема:Вправи на розпізнавання часових форм дієслова.

-Діти, прочитайте речення, знайдіть дієслово та визначте його час.

Повторимо правила про часові форми дієслова



Прочитайте речення. Випишіть дієслова та визначте їх час.

Робота з підручником. Вправа 425 (письмово)

- Діти, пограємо в гру "Вилучи зайве"(усно). Прочитайте дієслова в кожній колонці, визначте їх час та знайдіть "зайве" слово

Діти, виконаємо завдання "Віднови текст" по групах

І група - Булик Ірина, Вивроцька Аліна, Кривейко Анна, Лозінський Святослав, Осяк Анжеліка
ІІ група-Матвіїв Марта, Теглівець Яна, Сухорукий Владислав,Хор Денис М.,Хром`як Анастасія
ІІІ група- Тарас Ольга, Ткачишин Марія, Ткачик Лілія, Рибак Володимир, Хор Денис Ів.

Робота з підручником. Вивчіть правила с.167-168

Трудове навчання

Тема:Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття.Практична робота: пришивання гудзиків з чотирма отворами.

- Сьогодні ми будемо розмовляти про одяг, будемо вчитися доглядати за ним, щоб завжди бути чистим і охайним, дізнаємося дещо з історії виникнення одягу. А наприкінці уроку закріпимо вивчене практично – навчимося пришивати гудзики.


                                               Хвилинка- цікавинка






-Діти, а чи знаєте ви, як доглядати за одягом та взуттям? Прочитайте правила.





Оздоблення одягу та взуття гудзиками.



Перегляньте відео "Набір гудзиків"



Пригадаємо правила користування голкою та ножицями

Практична робота: пришивання гудзиків з чотирма отворами






          Послідовність пришивання ґудзиків 

*Прикладаємо ґудзик до тканини на його місце. 
*Вводимо голку з ниткою в один із отворів ґудзика із зворотного боку на лицьовий так, щоб вузлик залишився на звороті. Протягуємо нитку.
 *Опускаємо по нитці ґудзик на місце. 
*Притримуючи ґудзик, робимо прокол в інший отвір з лицьового на зворотній бік.
 *Робимо на цьому місці ще 2 стібки. 
*Закріплюємо нитку на зворотному боці, пропустивши її під стібками, і обрізаємо.
 *Так само пришиваємо інші ґудзики.

Перегляньте  майстер-клас "Квіточки на галявині". За бажанням можете створити свою квіткову галявину.

Р.s. Спілкуємось у Viber у групі "Наша шкільна родина". Виконані завдання сфотографуйте і вишліть мені для перевірки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

29 травня, п'ятниця

Літературне читання Тема:Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. - Діти, ось і настало довгоочікува...