четвер, 2 квітня 2020 р.

3 квітня




                                                



Математика

Тема:Перевірка множення діленням. Складання і розв`язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв`язування рівнянь

1. Пригадаємо вивчене, попрацюємо за слайдом



                                Запам`ятай!!!

2. Обчислюємо вирази і записуємо у робочий зошит

                        

3. Складання і розв`язування задачі за поданим виразом та скороченим записом

Розгляньте слайд і складіть задачу

Наприклад: Було 100 л березового соку. Продали 73 л. Решту розлили в 9 банок. По скільки літрів березового соку було в кожній банці?


4. Розв`яжіть задачу та запишіть у зошит

Підказка: задача на 3 дії

5. Розв`яжіть рівняння у робочому зошиті


6. Пропоную переглянути відеоролик і пограти в гру, а також повторити вивчені випадки множення і ділення


7.Дайте відповіді на питання

  Молодці, діти! Ви гарно попрацювали!!!

Фізична культура

Виконайте комплекс вправ ранкової гімнастики

Переглядаємо відео і виконуємо





Українська мова

Тема:Розпізнавання дієслів у реченнях. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах






                       1.   Робота в зошиті






2. Запишіть у зошиті доповнені прислів`я і приказки




       3.  Гра «Ярмарок слів»

- Діти, пригадайте що таке ярмарок?

  - Пам'ятаєте, як ми ярмаркували!

У нас буде не простий  ярмарок, а особливий. Ми будемо купувати слова, але не всі підряд , а тільки дієслова.
Давайте повторимо, що ж це за слова, щоб ми не купили  зайвого.

 Починаємо ярмаркувати! Куплені слова записуємо у зошиті.                        

*Книга, співати, танцює, квіточка, читати, коник, телефон, малює, гуска, дзвінкий, писати, сміється.        

 Маю надію, що всі зробили вдалі покупки😉


4. Робота з підручником.

Вправа 395 (1 і 3 завдання письмово)

Вправа396 (письмово)


Літературне читання

Тема:Ознайомлення з життям і творчістю Астрід Ліндгрен.

         А. Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху"         (уривок)

1. Працюємо за слайдами







2. Перегляньте буктрейлер за повістю Астрід Ліндгрен "Малий і Карлсон, що живе на даху"





3.  Перегляньте відеоролик і ознайомтеся з життям і творчістю Астрід Ліндгрен

4. Робота з підручником с152(прочитати)

5. Прочитайте уважно слова(2-3 рази)

                Словникова робота

6. Прочитайте уривок казки А. Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху" с.153-154

 7. Гра «Чи уважний ти читач?».

Зіграти хочеться мені з  тобою друже в «Так» чи «Ні»,тобі питання задаю,готуй же відповідь свою.


* Астрід Ліндгрен- видатна шведська письменниця ( так чи ні) 

*Астрід Ліндгрен написала історії: про Русалоньку(так чи ні)

*Карлсон літав завдяки тому, що на спині у нього був пропелер(так чи ні)

* Карлсон постійно себе вихваляв(так чи ні)

*Малюку було  дев’ять років(так чи ні)

- Молодці! Уважні читачі.

           Я у світі

Тема: Будь-який вчинок завжди має наслідки. Практична робота: розв`язання прогностичних задач "Що буде, якщо..."




1.Розгляньте слайди і поміркуйте  🤔Дайте відповіді на запитання

- Чи правильно поводять себе діти на цьому слайді?
 - Чи подобається вам поведінка дівчинки? Чому?

-Чи правильною є поведінка хлопчиків?

-Чи вчинили ви б так само, як цей хлопчина?


- Чи схвалюєте ви дії хлопчиків?Що можна їм порадити?

- Якої дитини вчинок ви схвалюєте?

       Запам`ятай!!!



  2.  Практична робота. Поміркуйте, що може трапитись, якщо:








             3.  Підсумок уроку.  Робимо висновки




-Діти, я бажаю вам лише хороших вчинків, щоб ваша совість завжди була чистою

Р.S. Спілкування проводимо у Viber у групі" Наша шкільна родина", виконані завдання висилайте мені у приват  для перевірки

 Хороших вихідних у колі сім`ї👨‍👩‍👧🤗

Немає коментарів:

Дописати коментар

29 травня, п'ятниця

Літературне читання Тема:Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. - Діти, ось і настало довгоочікува...